BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 13, 2010

Air Jernih mgalir lg

Tetibe pp ku ini terasa kehangatan..Tetibe aku teringt kan die bile aku melihat gambar2 die..sayu rase hati..Ya Allah kenape sekejap kau bg kan aku kebahagian dgn die belum puas aku,merasakan kebahagian dgan die..aku rindu kan die..ya allah kenape hati aku payah nk lpe kn die??


Adakah die jodoh aku??kalo die jodoh aku dekatkanlah hati die dgn aku..aku betol2 perlukan die...hmmm..kalo die bkn jodoh aku...jauhkanlah die dri aku..aku xnk ingt..die memory aku dgn die dlu pergi begitu je..16 FEB 2009 xakn aku lupe kn.. YA allah sembuhkanlah die..Kuatkanlah semangat die untuk lalui hari2 nya..Aku xnk die hancur kn mase dpn die dgn mcm 2 je..Aku ingin sangat jumpe dgn die..nk sgt2, nk ckp dgn die tye kabar...tpi skunk dh xmungkin kot..ade sesuatu mghalang..tpi aku xkisah..tuhan 2mahal adil...aku hnye mampu berdoa utk kebahagian die...aminnnn...

0 comments: