BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 11, 2010

p hsptL

huhuhuhu...wahh!!!aku p hsptl..teruja nye...aku ni penakut nk p jpe dokter2 ni...tdi pom hampir2 nk kne cocok..aku xnk...aku rele sakit dri kne jarum...wakakkaka...badan je besaw..tpi penakut..

 xnak aku kne mcmni

dh lam nk boley date dg doktor 2 ssh...rami owg..smpi mantok aku tguu...tpi skunk dh ok dh..dh mkn obat...windu ibu n ayah..law time2 mcni..die owg la paling wisau law ank2 die sakit...xla owg nk mrh aku suh mkn obat..law ayh ni msti dh tgu aku kt meje..tgu aku mkn obat..die tkt aku tipu..hahhhahah...mcm bdk kecik...winduuuuuu....windu nk mkn spageti ayh buat..ayam msk pedas n tomyam ibu buat...winduuu kt sadiq sigaraga...

Sunday, May 9, 2010

biarkan ia PERGI...


keadaan msih same tiada perubahan lngsun..aku hanya dapat berdoa..kenape smkin lme semkin aku rase jauh dri owg yg aku syg..aku xnmpk sape2 wlau dlm mimpiku aku..aku rindu kn belaian kasih sayang..dari owg yg betol2 mcintai aku..pengalaman dlu mgajar aku utk meneruskan khidupan aku, aku perlu kn teman untuk memberi aku semangat..aku xley terus kn kehidupan aku dlm keadaan mcmni..aku keseorangan..dlm keadaan mcm 2 la mbuatkan aku teringtkn mereke yg pernah hadir dlm hdup aku..walaupom skjp..aku btol2 jatuh..aku terlalu baek..sbb 2 mereka senang2 nk pijak aku kn..aku punya hati..bile aku pejam mata aku nmpk kenangan2 dlu..setaip pbuatan aku,aku teringt kn die..sekse sgt..aku dh letih..aku dh xnk kenangan 2 sume..sume laki2 same..hanye nk maen kn perasaan aku je..

Friday, May 7, 2010

Rossa - Hati Yang Kau Sakiti (Super HQ Audio/Video)

bulan jatuh tiba

patut la 2-3 hae ni aku xmood...
nk marah nk nagis sume ade...upe2 nye bulan jatuh..hahaha...
aduhhh saket2.....smlm aku hmpir2 nk jpe die...dgn tidakan aku ni yg xley nk control...
haiya...tpi nsd baek la perasaan 2 kjap je...biola die...aku nk tgk lme mne die bertahan...

perasaan giler2

perasaan nk marah

perasaan sedey


perasaan nk menyediri


aku adalah aku

Thursday, May 6, 2010

saLahkah aku???


 
Dosakah aku menyintaimu
Dan itu bukan kehendakku
Itu juga bukan kemahuanmu
Menodai percintaan ini
Dosakah aku menyintaimu
Setelah engkau dimiliki
Aku gagal memujuk hati ini
Untuk terus melupai dirimu
Izinku berteduh seketika
Merebah rindu pengubat duka
Demi ku menyintaimu
Menyayangi dirimu
Meskipun sekadar dalam mimpi 

Pergilah sayang kepadanya
Kerna dia lebih memerlukanmu
Pengorbanan sudah lama jadi milikku
Jangan kau kesali
Aku tidak tahu mengapa harusku
Menyintai dirimu
Mungkinkah kau ada jawapan yang lain
TERANGLAN PADAKU!!
Agar tidak kusesal
Mengharap kasih pada yang berpunya
Agar kita sama merelakan

Tuesday, May 4, 2010

Enough to love again`~~

You're with me
Till the bitter end
What we had transcends
This experience
Too painful to
Talk about
So I'll hold it in
Til my heart can mend
And be brave
Enough to love again
A place in time
Still belongs to us
Stays preserved
In my mind
In the memories
There is solace

Never too far away
I won't let time erase
One bit of yesterday
'Cause I have learned that
Nobody can take your place
Though we can never be
I'll keep you close to me
When I remember

Glittering lights
Incandescent eyes
Still preserved
In my mind
In the memories
I'll find solace

Never too far away
I won't let time erase
One bit of yesterday
And I have learned that
Nobody can take your place
Though we can never be
I'll keep you close to me
And I'll remember

A place in time
Still belongs to us
Stays preserved
In my mind
In the memories
There is solace

Never too far away
I won't let time erase
One bit of yesterday
'Cause I have learned that
Nobody can take your place
And though we can never be
I'll always think of
You and me
Always remember

Love

You're never too far

Monday, May 3, 2010

Gurauan BerkasiH

3/4/2010 ~ 4.06 PM


Usik mengusik semakin
lama menjadi rindu...
Hati merindu, asyik merindu
Tersentuh rasa, tidak 
terduga timbullah sayang
Andai tak jumpa, 
menjadi dendam...

hmmmm..
Lirik dari Acik n nana...

Bile dgr je lagu ni, aku jdi teringat kt die
tetibe air jernih mengalir di pp aku...
aku dh penat dgn permaianan
hati dan perasaan..
Sakit sangat..Teramat2 sakit..
cukup la...
Tiada sikit ke perasaan

SAYANG???
CINTA??
untuk aku???

aku tak perlukan simpati dariMU
aku ingn kn iklas yg lahir
dari hatiMu..

KENAPA????
kau maen kan perasaan aku
sedangakan kau
taw perasaan hati
ku padaMU...

KENAPA???
Kau tak berterus terang
kepadaKU??

Jujurlah Pada diri 
sendiri...
Jangan kerana
ingin menjaga
hati aku
akhir SEKALI aku

TERSEKSA...
TERLUKA...
MERANA..

dgn sikap MU itu...

LIRIK...


Usik mengusik, semakin lama menjadi rindu..Hati merindu, asyik merindu..Tersentuh rasa, tidak terduga..timbullah sayang..Andai tak jumpa, menjadi dendam..Gurau gurauan masih terasa dalam bayangan..Setiap detik ingin bersama memadu kasih..Apakah hati dah gila bayang..Merindu kasih, darimu..sayang..Andai ketara rajuk dihati..Jangan sampai merosak cinta..Andai payah merawat rindu..Hadirlah hadirlah sayang..Rindu dendam bisa terubat..Andai sudah bertentang mata..Pasti kasih berpadu..Terlerai rindu di hati..Indah dirasa..Waktu berkasih..Kita saling merayu..Merindu di angin lalu..Ingin ku sentuh hatimu sayang dalam rinduku..Moga kau tahu hebatnya cinta di hati ini..Sekian lama, memendam..cinta..Payah ku rasa menyeksa jiwa..Gelora cinta mengkhayal rasa dalam angan ku..Setiap..waktu hanya namamu mekar di kalbu..Sayang menyayang ceria rasa..Antara kita tersimpul kasih


Sunday, May 2, 2010

semaLam...

wahhhh!!!teruja hae ni 1st day aku prtkl...best la jgk...xkeje nk buat on9 je...nsb la abg kt tmpt aku nk sporting...Layan je....huhuhu...tpi dh lari dri bidang aku dh ni...

Tenang skit

26/04/2010~~ hmmm..entah kenape perasaan aku tetibe resah..ibu ajak aku kuo tpi aku malas..tibe2 aku mai teringt die..sakit sgt dada aku, sebak..ada suara halus yg membisik ke telinge aku untuk myuruh aku bantu die..tpi aku sndiri tidak kuat utk melawan suara2 itu...tpi akhir nya aku cube berani kan diri untuk bersemuka dan memberanikan diri ke * die..dan menceritakan segalanye..yg selame ni aku pedam..aku cme nk tolong die bkn nk mhnacurkan * die..2 niat aku cme 1 nk die pulih aku xnk d sebabkan &#$%^ 2 hidup die hancur...
die xsdar yg %#$ dh mghatui die... YA ALLAH selamatkanlah hambaMU ini..2 je yg aku termampuuuu..
tolong la ....aku merayu padamu....


Jangan tinggalkan orang yang kita SAYANG untuk orang yang kita suka,
Kerana orang yang kita SUKA akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka sayang...
Jangan cuba dapatkan apa yang kita sayang tapi SAYANGILAH dengan apa yang kita ada !!
Hidup tak perlu terlalu sempurna, tak perlu terlalu kaya, tak perlu terlalu terkenal,
Tetapi selagi masih ada INSAN yang mengingati, ia sudah lebih dari mencukupi..
Persahabatan yang sejati akan membawa KERINDUAN yang abadi...
Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul dari percintaan..
Tanpa persahabatan PERCINTAAN akan berakhir..
Tetapi tanpa percintaan PERSAHABATAN boleh kekal..
Oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin..
SELALUNYA kita tidak menyedari bahawa ada insan yg lebih MENCINTAI diri kita...